Programování - Rybitví 1
Tento kroužek je určen výhradně pro žáky čtvrtých a pátých tříd, věk je uváděn orientačně jako povinný údaj v systému. Výuka bude probíhat na ZŠ Rybitví v počítačové učebně.
Náplní kroužku je osvojení si základního přístupu k programování a tomu, jak funguje počítačový program. Naučíme se, jak takový algoritmus sestavit a jak ho poté aplikovat v programování. Dále se v tomto kurzu zaměříme na podmínky, pochopíme zákonitosti v kódu, budeme provádět ladění, rozpoznáme příčiny a následky našeho zásahu do kódu.
Pracovat budeme v prostředí Scratch, což je výukový nástroj od MIT (jedné z nejslavnějších technických univerzit na světě - více na http://scratch.mit.edu). Cílem bude tvoření jednoduchých her, jako jsou např. Pong nebo Arkanoid.
Základní informace
Kód
141421
Název
Programování - Rybitví 1
Místo konání
hp ALFA
Hlavní vedoucí
Bc. Michal Čumpl
Kontakt
Věková skupina
10-11 let
Vybavení na akci
Přezůvky.
V ceně zahrnuto
Pedagog
Datum zahájení
01.09.2024
Datum ukončení
30.06.2025
Dny konání
ČT 13:30-14:30
Volná místa
Poslední 4 místa
Rok
1 850 Kč
Přihlásit online Zpět