Programování - Rybitví 1

Tento kroužek je určen výhradně pro žáky čtvrtých a pátých tříd, věk je uváděn orientačně jako povinný údaj v systému. Výuka bude probíhat na ZŠ Rybitví v počítačové učebně.

Náplní kroužku je osvojení si základního přístupu k programování a tomu, jak funguje počítačový program. Naučíme se, jak takový algoritmus sestavit a jak ho poté aplikovat v programování. Dále se v tomto kurzu zaměříme na podmínky, pochopíme zákonitosti v kódu, budeme provádět ladění, rozpoznáme příčiny a následky našeho zásahu do kódu.

Pracovat budeme v prostředí Scratch, což je výukový nástroj od MIT (jedné z nejslavnějších technických univerzit na světě - více na http://scratch.mit.edu). Cílem bude tvoření jednoduchých her, jako jsou např. Pong nebo Arkanoid.

Základní informace

Kód

141421

Název

Programování - Rybitví 1

Místo konání

hp ALFA

Hlavní vedoucí

Bc. Michal Čumpl

Kontakt

Michal Čumpl

Věková skupina

10-11 let

Vybavení na akci

Přezůvky.

V ceně zahrnuto

Pedagog

Datum zahájení

01.09.2024

Datum ukončení

30.06.2025

Dny konání

ČT 13:30-14:30

Volná místa

Poslední 4 místa


Rok

1 850 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.